.:|DSS|:.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

.:|DSS|:.


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 OvH Basco!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bob

Bob


Aantal berichten : 2
Registration date : 04-03-09

OvH Basco! Empty
BerichtOnderwerp: OvH Basco!   OvH Basco! I_icon_minitimewo maa 04, 2009 4:05 pm

Welcome Bij de OvH Basco.... Wat is Basco ?

BASCO = Build A Stage COmpetition 😉

Hier even wat meer uitleg Basco is dus een event voor bouwers. behalve alleen scenery bouw je nu een complete track alleen bouw je nu een sectie ik zit te denken aan een track van max 1:00 waarin meerdere bouwers een stuk maken.

Uitleg over de basco, Je maakt een sectie baan we beginnen uiteraard met een start sectie van 15 seconden lang je zet dus een check point op ong 15 seconden. Cam werk is niet noodzakelijk dit zal ik doen als de hele baan klaar is. noem je baan Basco-jounaam-01 en verzend deze naar bob @ ovholland.nl Het is nu 8-2-2009 ik geef het vanaf nu 10 dagen de tijd om je stuk te maken....

Spel regels Basco
1- je maakt je baan in de lengte die wordt opgegeven op het forum
15 seconden is echt 15 seconden en geen 25 secs
2- je verbouwd niks van een andere sectie dit wordt dus van belang in deel 2 tot en met de finish
3- sluit je sectie af met een check point dit is het start punt voor een volgende sectie
4- hou je sectie privee ga dus niet ander mans hulp in roepen om je sectie goed te krijgen ( ik wil de uitkomst van de track namelijk een verassing houden)

5- als je een sectie hebt gewonnen Mag je natuurlijk niet meer mee doen met de andere secties!!


Succes met bouwen en have fun met B.A.S.C.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Bob

Bob


Aantal berichten : 2
Registration date : 04-03-09

OvH Basco! Empty
BerichtOnderwerp: Re: OvH Basco!   OvH Basco! I_icon_minitimewo maa 04, 2009 4:06 pm

1-03-2009

Deel 1 van basco is voltooid. Uiteraard zijn alle inzendingen bekenen en gereden van een fulspeed tot een bochtenwringende start van een weedkwekerij tot een kale baan er zijn een x aantal leuke start secties gemaakt.... Helaas kan er maar 1 de naar mijn idee leukste start zijn en in dit geval is het de start van Mattie-r uit Ig²

ik was op zoek naar een spectaculaire start en die van hem lijkt op het 1e gezicht nogal brak...... tot je m door krijgt!!!! ( denk [PF] )

Uiteraard wil ik iedereen bedanken voor zijn inzending en niet getreurd want Mattie-r mag vanaf nu niet meer mee doen de 1e 15 seconden Basco zijn gemaakt wie gaat de winnaar worden van deel 2????

Download de basco sectie 1 HIER

voor deel 2 heb ik een termijn van 10 dagen in gedachtes ik wacht met spanning af op de inzendingen
M.v.g BoB
Terug naar boven Ga naar beneden
 
OvH Basco!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.:|DSS|:. :: Racing Section :: Trackmania challenge-
Ga naar: